תא"ל צביקה פוגל: "בזמן שחמאס לא יורים – הם מתעצמים"

מהדורת הבוקר No Comments on תא"ל צביקה פוגל: "בזמן שחמאס לא יורים – הם מתעצמים"

ראש מטה פיקוד הדרום לשעבר, תא"ל במיל' צביקה פוגל בריאיון ל'קול חי': "אני לא רואה מישהו דופק על השולחן ואומר 'יש לנו יכולת להכריע את החמאס', ויש לנו. אף אחד לא רוצה במשמרת שלו הרוגים, עיקר המאמץ שלהם מושקע באיך להיבחר פעם הבאה"

מטח של רקטות צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90

ראש מטה פיקוד הדרום לשעבר, תא"ל במיל' צביקה פוגל, מחבר בין האירועים בירושלים לירי מעזה: "שום דבר לא תמים. כשדוקרים אנשים ברחובות זה לא טרור בודדים, כשרקטות עפות לתוך שטח ישראל זה לא ארגונים סוררים  וכשיש הפגנות בירושלים זה לא נוער משועמם. כל אלה יחד, יש להם מהות אחת. להתיש אותנו, לגרום לנו להישבר. וזה מה שהצד השני רוצה. הוא חרט על דגלו להחריב את ישראל ולהקים על חורבותיה מדינה איסלאמית".

בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקרף, מוסיף פוגל: "בזמן שהיה פה שקט הם התעצמו עשרת מונים. הנשק שלהם יותר חזק, המנהרות יותר עמוקות והקסמים יותר ארוכים. בסבב האחרון, מכמות הקסאמים שנורו לעבר ישראל – למעלה מ-20% היינו צריכים ליירט כי הם היו מדויקים. הצד השני מנצל את זמן ההפוגה כדי להתעצם".

פוגל מסביר מדוע, לדעתו, הפוליטיקאים אינם מעוניינים לשים לזה סוף: "אף אחד מהם לא מוכן לקחת אחריות ולשלם את מחיר הניצחון. אני חייתי במערכת הזאת, אני מכיר את מגוון הדעות שאפשר להציג ואת החופש שיש ואני לא רואה אותו היום. אני לא רואה מישהו דופק על השולחן ואומר 'יש לנו יכולת להכריע את החמאס', ויש לנו. אף אחד לא רוצה במשמרת שלו הרוגים, עיקר המאמץ שלהם מושקע באיך להיבחר פעם הבאה".



0 תגובות